یادداشت های من

علمی هنری پژوهشی

یادداشت های من

علمی هنری پژوهشی

میلاد حضرت فاطمه س وروز زن

إنّا أعطَیناکَ الکَوثَرَ فَصَلِّ لِرَبِّکَ وَانْحَر
همانا ما کوثر را به تو عطا کردیم پس برای پروردگارت نماز بخوان و قربانی کن

پیامبرصلی الله علیه وآله :
مَن أَحَبَّ فاطِمَةَ ابنَتی فَهُوَ فِی الجَنَّةِ مَعی
هر کس دخترم فاطمه را دوست داشته باشد ، در بهشت با من همراه خواهد بود
بحار الأنوار ، ج ۲۷ ، ص ۱۱۶ .
veladate hazrate fateme اس ام اس ولادت حضرت فاطمه (س)

بر عالمیان رحمت بی حد آمد

زیبا گهر رسول امجد آمد

تبریک به شیعیان اهل عالم

چون فاطمه دختر محمد آمد

ولادت با سعادت حضرت فاطمه (س) مبارک باد 



در باغ نبوت از نهال توحید

هنگام سحر گلی شکوفا گردید

چون غنچه ی گل ، خدیجه خندید چو دید

زهرا چو گُل محمدی می خندید


بشارتت باد مکه، شهر امان، کشور عشق!
بشارتت باد، خانه دوست، خانه عشق، خانه مهر!

اینک از راه می رسد؛ آیینه عصمت!
اینک می رسد آنکه عرش از شنیدن
نامش، تواضع کنان، برمی خیزد!

می آید؛ دختر نور، همسر نور و مادر نور تا خورشید
و ماه و ستاره از پرتو گل های چادر نمازش، آیینه شوند؛ آیینه نور!

بخوان یا پیامبر صلی الله علیه و آله ! بخوان سرود نور را:
اینک این جمال چهره جان است که از پرده خلقت سر بر آورده است.

این است، آن گوهری که خداوند، امانت وجودش را سفارش می کند.
این است آن زلال حقیقت که از خاک پایش، «کوثر» جاری می شود!
این است آن حقیقت محض که آسمان و زمین را
محو جمال و کمال خویش کرده است.

خوش آمدی، عصاره تمام خوبی ها
کوثر، زهره؛ خوش آمدی زهرا!




مادر، بوسه بر دستان خسته تو جانم را زنده می کند و دیدار تو عشق را در دلم به ارمغان می آورد.

ایمانم از دعای توست وخدایم را از زبان تو شناخته ام ، عبادت را تو به من آموخته ای ، مادر! ای الهه مهر.

تو گلی خوشبو از بهشت خدایی که گلخانه دلم از عطرتو سرشار است ، از تبار فاطمه ای وگویی وجود تو را با مهر فاطمه سرشته اند پس همیشه دعایم کن چراکه دعایت سرمایه فردای من است.

mothers day greeting cardstext 11 کارت پستال و متن روز مادر

… مادرم ! به پاس آنچه به من داده ای ، به ستایش محبتهای بی اندازه ات ، و به وسعت همه خوبیهایت دوستت دارم

کارت پستال های زیبا مخصوص تبریک روز مادر

کارت پستال های زیبا مخصوص تبریک روز مادر

کارت پستال های زیبا مخصوص تبریک روز مادر

کارت پستال های زیبا مخصوص تبریک روز مادر















hhhhh

قابل توجه دانش آموزان پایه سوم راهنمایی

دستورالعمل ثبت نام درمدارس نمونه دولتی

  ضوابط وشرایط ثبت نام :

1-   داشتن حداقل معدل کل 15 در پایه سوم راهنمایی برای ورود به دبیرستان های دوره دوم متوسطه

مدارک مورد نیاز :

1-    ارائه اصل وکپی صفحه اول شناسنامه داوطلب

2      - مبلغ 7000 تومان

2-   دوقطعه عکس پشت نویس شده

3-   ارائه نمونه برگ تکمیل شده تقاضا نامه در آزمون

 

مهلت ثبت نام :

از روز شنبه 30 فروردین ماه تا روز شنبه 15 اردیبهشت ماه 1393

 

تاریخ برگزاری آزمون :

 

آزمون راس ساعت 9 صبح روز جمعه مورخ 23/3/1393 در سراسر کشور به صورت همزمان   برگزار خواهد

 

 مواد درسی , تعداد وضریب سئوالات آزمون ورودی دوره دوم متوسطه